2009. május 10., vasárnap

Heidelberg, május 9.

Második InterRail-es utazásom egy egynapos kirándulás volt Heidelberge és Speyerbe. Mindkét város nagyon hangulatos német kisváros volt.

Az idő is kedvezett, úgyhogy lejártam a lábaimat... :)

Most mindenhol spárgát árulnak/ esznek... finom, de jó drága...

A főutca... mivel szombat volt, tömve volt nézelődőkkel...Felmásztam egy templomtoronyba, ahonnan szép kilátás nyílt a városra, és a várra:

A baloldalon háttérben látszódó toronyban voltam fent:
Persze a várhoz is felsétáltam...
inkább rom, mint vár, de ami megmaradt az nagyon szép...

1 megjegyzés:

Unknown írta...

szívfájdítóak a képeid... legszívesebben visszamennék... :((

Würzburg, Heidelberg, München... oh..

na jó nekem sem tetszett Frankfurt, meg Speyer sem annyira

Mikor jössza haza? cupp B.